Neseriozitate maxima din partea unui vânzător de electrocasnice din Satu Mare

Neseriozitate maxima din partea unui vânzător de electrocasnice din Satu Mare

Client trimis la plimbare cu toate ca produsul sau se afla in garanție.

Bătaie de joc din partea Media Galaxy Satu Mare , fata de un client care a cumpărat mai multe produse de la ei.

Anul trecut, un cetățean de buna credință, domiciliat in municipiul Carei, a achiziționat trei televizoare de la firma din Satu Mare.

In luna mai anul acesta , unul din televizoare nu a mai pornit, conform celor relatate de client.

Acesta , s-a prezentat la magazinul din Satu Mare, cu actele de garanție , pentru ca acestea erau încă valabile, iar produsul se afla in garanția acoperită de către producător .

De la Satu Mare, televizorul a fost trimis la București,la sediul central , acolo unde se repara aceste produse.

După aproximativ doua săptămâni , clientul a fost înștiințat ca placa de baza a televizorului a fost in contact cu lichide și garanția nu acoperă așa ceva , se poate repara contra cost, iar valoarea lucrării era cât jumătate din prețul televizorului. Degeaba a încercat clientul sa le explice ca este imposibil sa fi avut contact cu lichide, atâta timp cât televizorul a fost instalat intr-un loc ferit de umiditate și la loc înalt , pe un perete din living .

Cei de la București, au trimis înapoi televizorul la magazinul din Satu Mare, iar cei de la Satu Mare au spus ca asta este politica firmei și nu are decât sa meargă sa depună plângere la OPC, ca nici așa nu se rezolva nimic.

Clientul a mers și a depus plângere la OPC, fiind dezamăgit de modul in care a fost tratat .

Acesta și-a achiziționat un alt televizor, iar televizorul cu pricina , după aproximativ doua  luni a fost predat unei firme de reciclare.

După doua luni și jumătate , surpriza ! Service-ul din Satu Mare, primind o vizita din partea celor de la OPC, a contactat clientul sa se reîntoarcă in service cu televizorul pentru a fi reparat .

Respectuos, clientul a explicat starea de fapt , a spus ca și-a achiziționat un televizor nou și a cerut sa ii fie restituita suma de bani înapoi . Evident, service-ul a refuzat , iar aceasta speță va merge mai departe pe căi legale .

Practic, nu s-a putut rezolva din prima , când televizorul a fost la ei, dar se putea rezolva după ce clientul a depus o plângere la OPC și dacă acesta nu preda televizorul unei firme de reciclare, probabil era reparat . Astea toate, după aproximativ 3 luni, timp pierdut și drumuri făcute inutil .

Am contactat service-ul din Satu Mare pentru a afla un punct de vedere din partea lor, însă aceștia nu au vrut sa comenteze aceasta situație .

Așadar, mare atenție atunci când doriți sa Achiziționați produse electrocasnice, nu toți retailerii se țin de promisiunea pe care o primiți pe marile ecrane și afișe atunci când le călcați pragul.

Iar in cazul in care va simțiți înșelați , adresați-va Oficiului pentru Protecția Consumatorului .

Foto : catalog mediagalaxy.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.